Cookie-kat és más technológiákat használunk. Használjuk őket a weboldal üzemeltetéséhez, statisztikákhoz, a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, ajánlatokhoz és az így összegyűjtött adatok megosztásához média-, reklám- és elemzési partnereinkkel. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal . Az Elfogadás gombra kattintva elfogadja mindezeket. Az Ön beleegyezésének tartalmát a További beállítások alatt állíthatja be, amelyeket bármikor módosíthat. Részletes Adatvédelmi dokumentum . 
Szállítás akár 1-3 napon belül! Szállítás akár 1-3 napon belül!
14 napos pénzvisszafizetési garancia 14 napos pénzvisszafizetési garancia
Szállítás 30.000 Ft felett ingyenes! Szállítás 30.000 Ft felett ingyenes!

Fizetési és szállítási módok

Fizetés 

MIRE FIGYELJ FIZETÉSKOR?

FoxPost Csomagponton való átvétel esetén bankkártyás előre fizetéssel vagy bankkártyás utánvéttel.

Házhozszállítás esetén utánvéttel (készpénzzel), bankkártyás előre fizetéssel.

Bankkártyával történő fizetés:

·         A Rianka.hu webshop kártyás fizetési szolgáltatását a PayPal online fizetési megoldása szolgálja ki.

·         A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés díjmentes.

·         Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

·         A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni. Ezt a kódot ugyanolyan gondossággal kezeld, mint a PIN kódot!

·         Bankkártyád adatait semmilyen szerveren nem őrizzük, s nincs hozzáférésünk kártyaadataidhoz, nem tudunk utólag újabb tranzakciókat indítani a Te kártyaadataiddal, így ezt minden esetben Neked kell megtenned, ha ismét vásárolnál nálunk.

·         Ugyanakkor hozzáférünk az adott napi tranzakciók listájához, ahol ellenőrizni tudjuk, hogy sikeres volt-e a fizetés. Ezen a felületen a kártyád első 6 és utolsó 4 karakterét látjuk, ill. a kártya lejárati dátumát. A biztonsági kódot, a teljes kártyaszámot és a te nevedet nem tudjuk elérni, így nem tudunk visszaélni adataiddal.

Fizetés PayPal-on keresztül történő fizetés:

A 192 millió aktív számlával rendelkező PayPal a világ több mint 200 országában bárki számára lehetővé teszi, hogy biztonságosan, kényelmesen és költséghatékonyan vásároljon.

Előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.

A PayPal regisztrációval létrejön PayPal számlája, amelyhez társíthatja bankkártyáját (fontos, hogy ennek alkalmasnak kell lennie internetes fizetésre), így amikor vásárol az kártyás fizetésnek minősül.

1.    Amennyiben már rendelkezik PayPal fiókkal, a regisztrációkor megadott e-mail címet és jelszót szükséges megadni a fizetéshez. A fiókjához társított bankkártyával egyenlíthető ki az összeg.



2.    Amennyiben nem rendelkezik PayPal regisztrációval, az alábbi adatokat szükséges megadni, így a PayPal fizetési rendszerét használva tudja kiegyenlíteni vásárlása összegét:

 

Country

Az ország ahol a bankkártyát kiállították

Card Number

A bankkártya száma

Expires

A bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben

CSC

A kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód

First name

Keresztnév

Last name

Vezetéknév

Address line 1

Cím (utca, házszám, ajtó stb.)

Address line 2

Nem kötelezően kitöltendő mező

City

Város

State / Province / Region

Állam, tartomány, régió (megye)

Postal code

Irányítószám

Phone number

Telefonszám. (formátum pl. +36301234567)

E-mail

Az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás

Password

Jelszó. (Abban az esetben szükséges megadni, ha regisztrálni szeretne.)

Confirm password

Jelszó megerősítése

Agree & Continue

Jóváhagyás

További információk, és PayPal regisztráció: www.paypal.com

Átutalásos fizetés:

Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, rendelésed feldolgozásakor először egy Díjbekérőt fogunk neked küldeni, melyen az átutaláshoz szükséges valamennyi adatot feltüntetjük. Az összeg beérkezése után kezdjük meg a megrendelés feldolgozását. Így előre utalás esetén a rendelés teljesítésének ideje a jóváírási folyamat miatt 1-2 nappal megnövekszik.

 

Amennyiben valamilyen oknál fogva elállnál utólag a már kifizetett megrendeléstől, rendszerünkön keresztül kezdeményezhetjük a részünkre átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg a számládra.

Kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik az online fizetési tranzakciókat, s amennyiben valamilyen hibát tapasztalnak, igyekeznek azt minél hamarabb orvosolni.

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni az előre kifizetett rendelést, a nem szállított árukra átutalt összeget azonnal visszautaljuk a számládra.

 

Csapatunk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el hozzád a megrendelt termékeket!

Kizárólag magyarországi címekre tudunk kiszállítást vállalni.

 Szállítás

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbbet.

1. GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

A megrendelt csomag kiszállítása az általad megadott címre vagy csomagpontra.

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 2-5 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet). A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk. A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi.

A csomagok pontos kiszállítását a Rianka nem tudja befolyásolni, a csomagokat a GLS futárai az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzik. A GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (06-29-88-67-00) lehet időpont módosítást kérni. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, mely segítségével követheted a csomagod útját, illetve időpont módosítást kérhetsz.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1390 forint (kivételt képeznek az utánvétes csomagok, illetve a bútorok, melynek szállításáról lejjebb olvashatsz részletesen).

Minden 30.000 Ft (23.622Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES

A nem készleten lévő termékek esetében a feltüntetett szállítási idő a járványügyi helyzetben rajtunk kívül álló okok miatt elhúzódhat, az ezekből adódó késésért felelősséget a Wide Scope Kft. nem vállal.

Amennyiben a megrendelt a termék előre láthatólag nem érkezik meg a becsült szállítási határidőn belül, annak lejárta előtt felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval. Ebben az esetben a vásárlónak lehetősége van a vásárlástól való elállásra, a rendelés törlésére. A rendelés törlése esetén a rendelés összegét 3 munkanapon belül visszautaljuk ugyanarra a bankszámlára, ahonnan a termék ellenértéke kiegyenlítésre került.

Fizetési mód: A futárnak fizethetsz utánvéttel készpénzben a csomag átadásakor. Az utánvét kezelési költsége plusz 199,-Ft-os kezelési költséggel jár.
Amennyiben nem szeretnél készpénzzel fizetni, javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz kezdeményezni. Kártyaelfogadó partnerünk a PayPal, melyen a következő kártyatípusokat tudod használni: VISA, MASTERCARD, MAESTRO

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kapsz a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudod szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy te, vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem talál otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tudsz változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a te, mind a futár dolgát, akkor ezt jelezd! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat)

Hova érdemes ezt írni?
Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérünk, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

2. GLS CSOMAGPONT


A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontra. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. A GLS a kiszállítást követő harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld, amennyiben az áru még a GLS CsomagPonton van.

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1390 forint (kivételt képeznek az utánvétes csomagok, ezeknél plusz 199,-Ft kezelési költséget számolunk fel).


GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles.

 Fizetési mód: Előre fizetés bankkártyával vagy utánvéttel a helyszínen.
Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.

3. FOXPOST CSOMAGAUTOMATA

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet), a beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a Foxpostnak.
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

A csomag feladásától számított 24 órán belül a csomagodat átveheted az általad kiválasztott csomagautomatában.

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1190 forint (kivételt képeznek az utánvétes csomagok, ezeknél plusz 199,-Ft kezelési költséget számolunk fel).

Minden 30.000Ft (23.622Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

Fizetési mód: Előre fizetés bankkártyával vagy utánvétes fizetés bankkártyával a helyszínen.

 

Gyakran ismételt kérdések FoxPost csomagautomata esetében

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. Kérünk, mielőtt a csomagodat átveszed, figyelmesen nézd meg, hogy az adott bevásárlóközpont, ahova a csomagot rendelted, pontosan milyen nyitvatartással üzemel.

Hogyan működik?
A kosaradba teszed a megvásárolni kívánt termékeket webshopunkban, majd amikor a szállításról kérdez a rendszer, beállítod a FOXPOST kiszállítási módot. Miután összecsomagoltuk a rendelésedet, a FOXPOST felveszi a csomagot. Az ezt követő második munkanapon kiszállítják az általad kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, rögtön kapsz a FOXPOST-tól SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendőd, hogy elsétálsz az automatához, beírod a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.

Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?
Ha valamiért mégsem tudsz elmenni a csomagodért az automatához, kérünk, hívd a FOXPOST ügyfélszolgálatát. Együtt tudnak megoldást találni, hogy a küldemény mégis eljusson hozzád.

Hány napig őrzik meg a csomagot?
Magyarországon egyedülálló módon 5 teljes napig megtalálod a küldeményt az automatában!

Hogyan tudok fizetni?
A teljes biztonság és átláthatóság érdekében csakis bankkártyával. A Foxpost hálózata az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.

Készpénzt elfogadnak?
Nem, de jó okuk van rá! Csomagod ugyanis akkor van a legnagyobb biztonságban, ha csak készpénzmentes fizetési folyamatokkal dolgozunk.